25. mai 2011

Dagen i dag, og en mnd til termin...

...og innen 1 måned og 2 uker er den lille jenta vår her! Sånn egentlig syns jeg den siste uka har gått sakte, men det har egentlig ikke skjedd så mye, og jeg ble ganske tvunget til å ta det helt piano etter migreneanfallet forrige onsdag, så da gikk ikke dagene så fort. Jeg har troa på at den neste uka går litt fortere, for det er masse kontroller og sånt og det er veldig spennende :)

I dag var jeg en tur hos Lise som gikk i klassen min på høgskolen. Hun er superduperhøygravid og sprekkeferdig, med termin på førstkommende søndag! Vi koste oss med vafler, jordbær og vannmelon også ble det naturligvis massevis av babysnakk, hihi. De har nettopp flyttet inn i ny leilighet, så nå er alt klappet og klart for at den lille gutten deres kan komme til verden. Gleder meg sånn til å hilse på den lille tassen deres :) Og til sommeren kan vi trille rundt på de flotte Mounatin Buggy-vognene våre med de flotteste bebisene oppi :)

36+0 <3

Ingen kommentarer: