15. mai 2011

8 måneder på vei!

I dag er jeg 8 måneder på vei, og har 1 måned og 10 dager igjen. Det begynner å gå mot slutten, og andre gravide rundt meg føder i hytt og gevær føles det ut som. To venninner av meg har termin i slutten av måneden, og jeg er veldig spent på når de to små karene skal melde sin ankomst.

I skrivende stund ligger jeg på sofaen og slapper av med en hikkende Sienna i magen, og et stort glass iste med isbiter. De har begynt å selge mange flere smaker til Dolce Gusto-kaffemaskina mi i dagligvarebutikker slik at man slipper å bestille fra utlandet, og iste og mocca er noen av de nye smakene jeg har gått til innkjøp av. NAM!

Jeg skal ærlig innrømme at jeg merker at det begynner å bli tungt nå. Det verste er egentlig disse ryggstrekkerne som blir så sinnsykt ømme og verkende. Det eneste som er behagelig er å ligge på siden i senga, med pute mellom bena, eller henge i trappa. Jeg skal få somlet meg til å bestille nye kiropraktortimer frem mot fødsel, som jeg ble anbefalt. En massasje hadde gjort seg! Noen som kan gi Ken massasjekurs? hehe..

Ingen kommentarer: