1. april 2011

April!

April er en fantastisk måned! Faktisk en av mine yndlingsmåneder. April er vårmåneden med stor V! Snøen smelter, sola begynner å varme opp lufta, man kan kutte ut jakka, ta frem tøyskoene og grille masse! April er riktignok måneden hvor man får opplevd alle de fire årstidene på en gang, for aprilværet kan være veldig ustabilt. Men likevel er april måneden som forbereder oss på at det snart skal bli sommer og sol! I tillegg er det vel ikke til å legge skjul på at jeg syns April er en fantastisk måned fordi da har jeg bursdag! Jeg tror at april 2011 blir en spennende og minnerik måned, for det er en del som skjer, blant annet:

2. april - vi skal ha innflytningsfest og feire Kens 30 års dag
6. april - svangerskapskontroll
6. april - ammekurs på helsestasjonen
13. april - 3D- ultralyd
13 april - BIM-treff
14. april - et vennepar av oss har termin
19. april - jeg fyller 23 år
20. april - påskeferie

Hmm. Det føltes ikke ut som så mye når jeg skrev det, men jeg er generelt entusiastisk for denne flotte måneden, og skal nyte hvert spark fra lille Sienna :)

Ingen kommentarer: