11. april 2011

Mellomnavnet blir...

...MARIE!

Det var faktisk to stk som gjettet riktig, og det er ikke dårlig! Vi synes at Sienna Marie klinger veldig bra, både på norsk og engelsk. Hovedgrunnen er vel at min kjære farmor heter Marie, samtidig som at jeg heter Emilie Maria (etter min farmor), så vi syns det er litt kos med oppkalling :)

Bokstavene har nettopp kommet opp på veggen, og pryder rommet til Sienna Marie.


Trefiberbokstaver som er malt med hobbylakk fra Panduro :)



Syns dere bokstavene ble fine? :)

3 kommentarer:

Heidi sa...

Det ble veldig fint:)

Sandra sa...

Så søtt navn:) Ser ut som en liten diva kommer til å vokse opp i det flotte rommet der;)

LittleStar sa...

Synes jeg passet bra! Jeg tenkte meg Marie var det riktige, men ville ikke gjette det siden noen andre allerede sadde sagt det :) Og veggen ble kjempefin!