4. april 2011

Jeg er uvanlig smart!

Ikke for å skryte altså, men hvem hadde trodd at jeg, Emilie Maria ****, har en IQ på 130, og er blant de smarteste av befolkningen? Jeg så på "Dansken og Fingern" på Viasat 4 her om dagen, hvor de tok Mensatesten for å stadfeste hvem av dem som var smartest. Og som den nysgjerrige personen jeg er, måtte jeg selvfølgelig teste meg selv også. Det er normalt med en IQ på rundt 100, men i følge Mensa hjemmetest er jeg, med min IQ på 130, blant de 2,3 % i verden med høyest IQ. :)

Om du ikke tror meg, har jeg dette screenshotet som bevis:

Testen tar 25 minutter, hvor ingen av oppgavene krever ferdigheter innen kunnskap, språk eller aritmetikk. Det mest nøyaktigste resultatet får du når du gjør ditt beste. Tar du testen flere ganger vil ikke resultatet bli nøyaktig. Start derfor ikke testen hvis du ikke sitter godt til rette! (Kilde: Mensa.no)


Ta testen HER!

Ingen kommentarer: