13. april 2011

Bilder fra 3D-ultralyd

I dag var vi på 3D-ultralyd på Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. Det første kvarteret var ikke Sienna Marie særlig samarbeidsvillig, og lå med ryggen ut mot magen, og tittet inn mot ryggen min. Dette var den mest ugunstige stillingen for barnet å ligge i, sa dr. Lundring. Hun lå med hodet nedover, og rumpa rett under ribbeina, og det eneste vi så var ørene hennes, sett bakfra. Han brukte den første tiden til å ta litt mål av Sienna for å få oversikt over hvor stor hun var i forhold til normalen. Hun vokser absolutt som hun skal, og det store magemålet hennes tyder på at hun får mer enn nok næring. Han estimerte vekta hennes til å være 1743 gram nå, og sa pent at han ikke ville blitt overrasket om denne jenta viste seg å være 4 kg ved termin - noe som forsåvidt ikke overrasker meg heller.

Etter litt risting og dytting, snudde hun seg etterhvert litt mot siden, og vi fikk noen kjempeflotte bilder av den lille jenta vår <3 Som den vordende mor, så syns jeg naturlignok at jenta vår er veldig nydelig. Hun har mest sannsynlig min nese og hake, og Ken sine lepper. Det er selvfølgelig vanskelig å si helt sikkert, så vi gleder oss til å se henne på ordentlig. I mens får jeg kose meg videre med de 51 bildene og videoene som fikk med hjem... :)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Man ser jo allerede at det her er en kjempesøt liten jente! :D

Grimsmo sa...

Sååå fine bilder :D