31. mars 2011

Nyåpning av "Name it"

I dag var det nyåpning av Name it på Lillestrøm. Jeg hadde litt "dødtid" mellom gruppesfysioen og kiropraktortimen, så da slo jeg ihjel litt tid der, til tross for at jeg ble advart mot stappfull butikk og timeslange køer. Og det stemte forsåvidt det, for det var syyykt mange damer i den butikken. Ingen menn når jeg tenker meg om, hehe. Uansett så var det veldig mange gode tilbud, og hele butikken var på 50-70% avslag ca, så da rasket jeg med meg en hel haug med klær som jeg tidligere har siklet maaasse på :) Jeg stod ikke mer enn ca 25 minutter i kø, og det var ikke så ille som jeg hadde fryktet. Også var jeg flink kunde og hadde tatt av alle kleshengere, og holdt alle strekkodene i hånda, slik at de bare kunne pipe seg igjennom alle klærne. Damene i kassa var stressa, men i veldig godt humør, og sa om meg at "dette er ei som ser glasset som halvfult" da jeg sa jeg ikke syns det hadde tatt såå lang tid i kø.


Jeg kom hjem med en stappfull pose med klær. Og i forhold til alle andre, hadde jeg med meg LITE ut av den butikken! 3 pysjer for 100,- Den største står det "Jeg vil sove, men i mamma og pappas seng!" på, hihi. Body og bukse med fugl på, str. 68. 50,- pr del.


Body og bukse i str. 62, 50,- pr del.


Ulltøy i str 74 hvis jeg ikke tar helt feil. 50,- pr del med bamse på, 75,- for lilla body.


Olabukse i str. 80, 75,-


50,- pr del. Bukse og hvit body i str 62. Rosalilla body i str 56.


Og sist, men ikke minst; en kjempeflott bunad til lille Sienna til 150,- i str 68. Med skjortebody og strømpebukse med blonder. Kjøpte med en lik til babyjenta til søstern også, da hun hadde vært og tittet på den en time før, men køen var myyye lenger enn da jeg var der.

Ingen kommentarer: