17. mars 2011

100 dager igjen!

I dag er det 100 dager til termin, som er lørdag 25. juni! Tenk det, at jeg har 183 dager overstått, og "bare" 100 dager igjen! I morgen er det bare tosifret! Tiden går ganske fort egentlig, og det føles som om det var i går jeg halvveis, og det er allerede over 6 uker siden! Jeg tror jeg skal feire denne dagen med å farge håret mitt faktisk. Er halvannet år siden sist jeg farget det, og nå trenger jeg sårt litt forandring og oppfriskning.


På en måte så føles det som en evighet siden jeg fikk se denne testen, men på en annen måte har tiden gått veldig fort! I dag er det faktisk akkurat 5 måneder siden søndag 17. oktober - den dagen jeg fikk positiv graviditetstest! Sienna har markert den store milepælen i dag ved å sparke seg igjennom en hel gruppefysio på halvannen time :)

Ingen kommentarer: