4. mars 2011

23 år og like fin!

...og nei, jeg snakker faktisk ikke om meg selv, men om denne fantastiske lammeskinnsposen som jeg selv lå i dag jeg var lita. Anette brukte den til Markus den første høsten/vinteren, og nå er det lille Sienna som blir nestemann til å bruke den. Det er morsomt at Sienna kan arve noe etter sin egen mor :) Tenkte å sende posen på rens - jeg vil tro at det er nødvendig etter så mange år i boder og lignende!? Selvom ull er ganske selvrensende så er det vel lurt med en skikkelig rens likevel??

Jeg syns det er så fin, spesielt med de to søte små sauene på :)

2 kommentarer:

Anette sa...

Tror egentlig ikke det er nødvendig med rens. Jeg la den ute i snøen litt før Markus brukte den, og den fikk ligge og lufte før den ble lagt bort. Den ser jo egentlig like fin ut. :)

Emilie Maria sa...

Ja, for den er jo ikke skitten og lukter ikke vondt, så får se om det bare blir en sjokklufting før den tas i bruk.