12. januar 2011

Nyknekt bekken og dvd-organisering

Dagen i dag startet med mitt ukentlige kiropraktorbesøk. Da jeg kom hjem slappet jeg litt av før jeg hev meg løs på et stort prosjekt, nemlig å pakke ut dvdene våre, sende Ken ordre om dvd-hyller fra IKEA, skru dvd-hylle og organisere dvdene i alfabetisk rekkefølge. Og hvis du tror at det er fort gjort, så tar du feil, for nå har jeg tømt 4-5 esker med dvd'er, lagt de utover gulvet sortert alfabetisk. Jeg får litt noja av å ha mange hundre dvd'er og ikke noe system, så her er det system i sakene! Foreløpig har jeg bare fylt to hyller, og det er fortsatt 4 hyller som ikke er montert! Etter å ha skrudd en hylle, og innsett at dagens kiropraktorbehandling mest sannsynlig allerede er bortkastet, kastet jeg inn håndkleet for dagen. Bekkenet mitt setter ikke så veldig stor pris på at jeg sitter på gulvet, og det var klin umulig å finne en behagelig arbeidsstilling, så jeg satt vel egentlig bare å vrei meg på gulvet. Får håpe at jeg får opp et par hyller til i morgen, så blir det nok en flott loftstue til slutt! :)

Ingen kommentarer: