4. januar 2011

Jordmødrene

I gårkveld begynte jeg å se på "Jordmødrene", et program som gikk på nrk 1 for lenge siden, men som man kan se her. Jeg har sett denne serien tidligere, da min mor gikk gravid for tre år siden. "Jordmødrene" er over 6 episoder, hvor vi kan se arbeidsdagen til jordmødrene ved sykehuset Buskerud i Drammen. Da jeg satt på den første epiosoden i går, la Ken fra seg det han drev med, og satt og så hele 4(!) episoder med meg, før Ole Lukkøye gjorde at jeg måtte krype til køys. Jeg syns selvfølgelig at det er veldig koselig at han faktisk har interesse og lyst til å se på et slikt program. :)

Dette er jordmødrene du møter i serien.


Jeg vil anbefale alle å se disse episodene, enten om man venter barn, har barn, eller rett og slett bare interesserer seg for slikt :) Nå har jeg nettopp kommet hjem fra nyttårssalg, og nå skal jeg se de to siste episodene av Jordmødrene :)

4 kommentarer:

Heidi sa...

Fødsel er skummelt! Heier på storken jeg!! :P

Emilie Maria sa...

Hehe.. Storken hadde vel vært en enkel løsning, men det går vel greit fordet, får vi håpe. :)

Anette sa...

Haha, du får se det paret som de følger ekstra, og turen de har hjem fra sykehuset etter fødselen.... :p

Emilie Maria sa...

Jeg så det nettopp, Netten! Uff, hvis Ken låser Sienna inni bilen på vei hjem fra sykehuset, blir jeg nok en hysterisk mor :P