19. januar 2011

Jeg kjenner liv!

Jeg er helt overbevist om at jeg har kjent, og kjenner liv inni magen min. Hadde egentlig innstilt meg på å måtte gå til 20.-22. uke før jeg merket noe siden morkaka mi ligger på framsiden av magen. De siste dagene, og spesielt i går, konkluderte jeg med at luftbobler ikke kunne boble inni magen min hele dagen uten at jeg skulle ha merkbart mye luft i magen, hihi. Bevegelsene kjennes ut som leamus i magen eller små luftbobler som sprekker og flytter på seg. Det er morsomt å merke noe til lillejenta, selvom jeg må kjenne godt etter når jeg ligger stille. I tillegg så syns jeg magen min har vokst ganske mye de siste dagene, så det blir spennende å se forskjellen når jeg skal ta nytt magebilde i morgen - da er jeg 18 uker på vei! :)

2 kommentarer:

Marina sa...

Grattis. Det är ju bara så mysigt att känna liv. Det bästa som finns just nu. Till och med när primers håller mig vaken med zumba mitt i natten så njuter jag

Marina sa...

Det skulle stå prinsen, inte primers.