22. februar 2011

Jabadabadoooo...

...ENDELIG! Endelig fant jeg en interiørserie til barnerommet. Denne serien har jeg tittet på i mange måneder på et par nettsider, men ikke funnet den i butikker eller funnet ut hva serien heter. Thea og jeg var en tur på Jessheimsenteret og tittet tilfeldigvis innom Læringsverkstedet sin butikk hvor denne fine blomsterserien skrek mot meg. Serien heter JaBaDaBaDo og er laget av tre som er malt i friske og fine farger. Prisene er tilnærmet det samme som på de nettsidene jeg har sett, så jeg kjøpte med meg det som var, og får dra tilbake en annen dag når de utsolgte varene har kommet inn igjen.

Dette kjøpte jeg:
Speil

Knagger

Klyper til dekorasjon og oppheng av bilder

Bokstøtter

Kleshengere

Og dette har jeg bestilt fra nettet (med gratis frakt med kupongkode):

Høydemåler

Elefantknagger

Oppbevaringsbokser


Sparegris

Er veldig fornøyd med denne serien, og tror den blir dødsbra til tekstilene og kontrastveggen :)

Ingen kommentarer: