25. februar 2011

4 måneder til termin!

I dag er det fire måneder til termin, som er lørdag 25. juni 2011. Så, om fire måneder og to uker er jeg garantert blitt mamma.. Min overtidstermin er 9. juli, men vi får krysse fingrene for at det blir baby før det! Det er en litt merkelig tanke å skal bli mamma, men jeg liker det! Siden et svangerskap varer i 40 uker og 3 dager, noe som tilsvarer MER enn ni måneder, nemlig ni måneder og sånn ca ti dager om jeg ikke tar helt feil, er jeg ca fem måneder og ti dager på vei i dag. Til onsdag er jeg 24 uker på vei, og da er barnet faktisk levedyktig, så dersom fødselen starter vil de prøve å stoppe fødselen og redde barnet. Det er en fin ting! Men lille Sienna skal være inni magen frem til juni, og ikke komme før det! Lurer på hvordan hun ser ut...

Ingen kommentarer: