7. januar 2011

Video fra ultralyd i uke 10+2

I uke 10+2 var vi på privat ultralyd på spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. Vi var veldig usikre på hvor langt jeg var på vei, siden det skjedde på første forsøk med ganske ustabil syklus. Jeg trodde jeg var 12+4 på vei, men ble satt hele 16(!) dager tilbake i termin, og terminen ble da flyttet fra den 8. juni til den 24. juni 2011. Bebitassen vår var på dette tidspunktet 3,56 cm lang, og med den imponerende teknologien og en veldig dyktig ultralydmann, så fikk vi noen flotte bilder og videoklipp. Siden jeg ble satt såpass langt tilbake i termin fikk vi ikke sett så mye på organer og lignende som vi håpet på, da dette blir mer tydelig etter uke 12. Vi dro tilbake på ultralyd i uke 13+1, og fikk da sett på alle organer, neseben, nakkefold og kjønn :)


Jeg syns at dette videoklippet er veldig morsomt, fordi bebitassen er veldig aktiv. Det ser ut som om hun går boksekamp, hihi. Tenk av hun bare var tre og en halv centimeter her!

Ingen kommentarer: