20. januar 2011

Tema på barnerommet

Jeg har bestemt oss for hvilket "tema" barnerommet skal ha, altså hvilke tekstiler som kommer til å gå igjen. Dette designet heter "Farm pink" og er av det danske merket Baby Dan. Det finnes også i blått og beige, og er av 100 % bomull. Jeg kjøpte dette sengesettet i går, da jeg skal finne en farge som er ganske lik den mørk rosa som er på katten. Denne fargen tenkte jeg å ha på en av veggene på barnerommet, som en kontrastvegg. Jeg skal (med hjelp og assistanse av mamma) sy gardiner og lignende i dette designet, og bestilte derfor metervare, sengekant, stellematte, leketeppe og ammepute i dette designet da jeg var på Baby Shop i går.

Lyserosa i grunnfarge med ku, katt, hane, hest, gris, sau, osv på. Hodeputa er stripete som dere ser nederst i det ene hjørnet.

Dette Røros-pleddet er helt genialt, og utrolig fint! 100 % ull, og av veldig god kvalitet. Baby Shop har fått spesialdesignet denne lavendelfargen med hjerter i oppwhite, og motsatt på den andre siden. Ull er veldig fint og er et pustende materiale, og egner seg derfor fint også til bruk på sommeren. Et praktisk pledd til å ha i vogn, vugge og bilstol :) Røros-pleddene kan fås i mange forskjellige design og størrelser.

Ingen kommentarer: