15. januar 2011

Skinntøfler til Sienna

For en stund siden kom jeg over et blogginnlegg på denne bloggen hvor hun anbefalte billige skinntøfler til barn. Hun hadde bestilt, og tatt de i bruk, til egne barn, og syns de var av god kvalitet. Jeg merket meg denne siden, og bestilte to par derfra i går :) I butikk så koster tilsvarende skinntøfler nærmere 350-400 kr, men her kan du få dem til rundt 10 dollar pr par, noe som tilsvarer ca 60-70 kroner? Det er VELDIG stort utvalg, og derfor vanskelig å bli enig med seg selv, men jeg endte til slutt opp med å bestille disse to søte parene i størrelse 0-6 mnd:)

Dette paret blir nok fint til et lite sommerbarn, med sterke og friske farger!

Jeg falt veldig for dette paret. Syns at fargene er så fine, også kan jeg se for meg at det blir mye klær i lillanyanser, så disse kan passe til det meste :)

Jeg betalte til sammen ca 26 dollar for disse to parene, inkludert porto. Jeg vil på det sterkeste anbefale alle som har, eller skal ha barn, om å ta en titt på shoeszoo.com. Skinntøflene kan fås i mange forskjellige str helt opp til 6 års alder :) De egner seg blant annet veldig godt til barnehagebruk, spesielt for de yngste.

3 kommentarer:

Jennie sa...

Åh -den med katt och mus var ju såå söt :)

Marina sa...

Så kul att du tittar inom min blogg. Är inte den mest ivriga bloggaren om dagen, men plötsligt kommer blogglusten tillbaka. Vad roligt att du och din syster är gravida samtidigt, måste vara jättekul att ha en så när att dela allt med. Jättefina tofflor förresten, men finns dom så små som till nyfödda?

Emilie Maria sa...

Ja, det var et morsomt sammentreff med meg og søstern :) De finnes i str 0-6 mnd, så er nok litt store til helt nyfødte, men de vokser jo så fort.. :)