22. januar 2011

Romlemantisk kjærestedate

Ken har jobbet overtid hver dag denne uken, og skulle egentlig ha jobba sent i går også. Jeg har gledet meg til lørdag slik at vi kunne få litt slappe av tid sammen hjemme. Men så ringte han til meg i fire-tiden og sa at han hadde avlyst kveldsjobbinga, og at jeg kunne jåle meg og være sulten til kl 19, for da skulle vi ut. Han ville ikke si hvor eller hva vi skulle, men jeg var ikke sein med å ordne meg hvertfall.

Han kjørte til Lillestrøm, hvor vi spiste en herlig indrefilet-middag på Big Horn Steak House før vi gikk bort til kinoen og så på "Hereafter". Det er veldig deilig å få litt kjærestetid før vi plutselig blir enda en i familien, og spesielt koselig når han overrasker og tar et slikt initiativ - søte kjæresten min som jeg elsker så masse.

Elsker deg kjæresten min :)

Ingen kommentarer: