23. januar 2011

Dukkevogn fra "gamledager"

Denne dukkevogna fikk jeg av mamma, pappa og Anette til min seks årsdag, og jeg husker det som om det var i går. Jeg har alltid vært ekstremt opptatt av barn og babyer, og lekte derfor mye med dukker. Fra jeg var omtrent ett år gammel gikk jeg stortsett med ei dukke i den ene hånda og med den andre totten godt plantet i munnen :) Det sies at jeg alltid har vært en omsorgsperson, og det er kanskje ikke så rart at jeg har "endt opp" som førskolelærer? :)

Uansett, jeg husker godt at jeg fikk denne vogna i bursdagsgave. Jeg husker veldig godt at Anette også på forhånd avslørte at jeg skulle få en dukkevogn, og at jeg angret på nysgjerrigheten min i ettertid. Som dere ser følger det også med bærebag og stelleveske, alt i matchende tekstiler selvfølgelig. Denne vogna har de siste ti årene vært lånt bort til et vennepar i familien, og jeg fikk den pent returnert nå i jula. Gleder meg masse til at den lille jenta vår skal leke med denne (om hun slekter på sin mor), men man skal ikke se bort i fra at hun får sin egen etterhvert også :)

I løpet av vognas 16, snart 17, års levetid, så har fargene rukket å bli upopulær, for så å bli populær igjen. Rart hvordan tiden forandrer seg :) Jeg syns nå at det er litt stilig jeg da, hihi..

Ingen kommentarer: