11. januar 2011

Ultralyd overstått, med bekreftelse av kjønn!

Da har jeg nettopp kommet hjem fra Ahus og den ordinære ultralyden. Ettersom at jeg har blitt flyttet såpass mye i termin, så var jeg rett under 17 uker. De fastsetter ikke terminbestemmelse før den tid, så da fikk jeg pent beskjed om å fortsette å ruge, og ble invitert tilbake om 4 uker, for da jeg er ca 21 uker på vei. Hun tok uansett en titt, og kunne bekrefte at hun så en symmetrisk hjerne, et hjerte som slo som det skulle, to armer, to ben, masse fint fostervann, fine proporsjoner og bevegelser, et langt og fint lårbein og en søt liten rumpe, og to kjønnslepper! Hun sa seg veldig enig med Lundring i at dette så veldig ut som ei lita jente!! :) Vi er naturligvis veldig fornøyde med ei frisk lita jente, og gleder oss masse. Så får vi en ekstra titt i uke 21, og det er jo bare kos! Denne mammaen får ikke nok av bebien sin, hihi..

Kroppsprofil med lange fine bein - og selvfølgelig en stolt mamma! :)

Sett litt bakfra, og den ene armen ligger bøyd opp mot hodet :)

Ingen kommentarer: