22. januar 2011

Syke drømmer?

Er det bare jeg som får helt syke drømmer nå som jeg er gravid?

Jeg blir litt overveldet og skremt over hvor mye jeg har drømt de siste månedene, og hvor snåle disse drømmene er!? I natt drømte jeg at jeg fødte lille Sienna, og at vi ikke hadde kjøpt inn noen verdens ting. Vi ble i tillegg sendt rett hjem fra sykehuset, trodde jeg, men det viste seg at jeg hadde gitt blaffen i alt på sykehuset. Jeg trodde også at vi ikke hadde fått veid og målt jenta vår på sykehuset, men det hadde vi visstnok i følge Ken, men jeg hadde rett og slett ikke brydd meg noe om jenta vår... Jeg visste ikke hvordan jeg skulle amme, så istedenfor dro jeg fra en sulten bebitass for å kjøpe ammepute og ammeinnlegg... Jeg syns ikke jeg representerte meg selv så godt i denne drømmen. Håper jeg blir litt mer ansvarsfull når det kommer til stykket?

Tidligere har jeg drømt at ungen min så ut som makrell i tomat [les:rød guffe], og la i en makrell-i-tomat-boks på sykehuset. Da var det visstnok ikke naturlig at babyene vokste inne magen, men i makrell-bokser, og det skjedde så mye merkelig i den drømmen at jeg ikke skal prøve å gjenfortelle det engang... Heldigvis har jeg hatt noen koselige babydrømmer også da,. 2-3 ganger har jeg drømt at vi har vært på ultralyd og at vi har sett at det var jente (før vi hadde sett det selv), så magefølelsen angående kjønn har vært der i både våken og sovende tilstand...

Noen flere som har syke drømmer når man har gått gravid?

Ingen kommentarer: