10. januar 2011

Dårlig start på ny uke..

Jeg våknet nokså tidlig i dag, og det er forsåvidt greit da jeg har klart å rote til døgnet ganske så mye de siste ukene. Jeg gikk i dusjen, og begynte etterhvert å føle meg veldig kvalm. Etter at jeg ble gravid har jeg begynt å bli kvalm hvis jeg blir veldig varm eller er et sted hvor det er klamt og fuktig. Jeg gikk ut av dusjen, og før jeg visste ordet av det hang jeg over doskåla og brakk meg. Jeg visste ikke hva som var verst av alle vondtene jeg fikk da jeg stod lent over do. Var det smertene i "båndene" som holder livmora som røsket til under hver brekning, at jeg faktisk kasta opp, at jeg måtte holde tilbake det våte håret, eller at det røska i bekkenet hver gang jeg brakk meg? En ting er sikkert, og det er at det var en grusom start på uka! Formen er forsåvidt bedre nå, halvannen time etter, og det skal sies at jeg er evig takknemlig for at jeg slapp å gjøre dette de første 12 ukene, sånn som mange andre må finne seg i...

Jeg syns det er rart hva en graviditet gjør med kroppen, jeg har sjeldent pleid å kaste opp eller brekke meg tidligere..

Ingen kommentarer: