1. juni 2011

Svangerskapskontroll, uke 37

Svangerskapskontroll nr: 7
Hvor: Hos jordmor Guri
Dato: 01/06-11
Uke: 37+0
Vekt: Glemte å veie meg, var +13 kg for 5 dager siden
BT: 110/70
Hb: -
Urin: P+/-
Leie: Hode, bevegelig
Ødem: 0
Antall hjerteslag pr minutt: 130-140

Det er egentlig ikke så veldig mye å si, siden jeg var på kontroll for bare fem dager siden. Jordmoren min er så hyggelig, og forklarte mye om modningsprosessen, hvordan barnet legger seg til, osv. Hjertelyden var fin, og magen vokser fint i kurven sin. Sienna ligger med hodet ned, ryggen mot venstre side, og føttene på høyre side, men siden hun ikke har festet seg enda, snur hun seg ofte og passer på å sparke litt på begge sider. For en gangs skyld husket jeg å se på punktene jeg hadde notert meg som jeg skulle huske å spørre om, så jeg fikk egentlig svar på alt jeg lurte på.



Neste svangerskapskontroll: Legen 15. juni (39+0), jordmor 22. juni (40+0).

Ingen kommentarer: