5. juni 2011

Magebilder fra photoshoot, 37+2

På fredag var vi i studioet på jobben til pappaen min og foreviget magehuset mitt. Jeg har redigert bildene litt i helga, og tenkte å vise dere noen av de beste blinkskuddene :) Og nå sliter jeg skikkelig med å ble enig med meg selv om hvilke som skal opp på veggen.


Dette bildet av Ken og meg skal uten tvil opp på veggen.


Og et bilde av søstrene sisters med jenter i magen :)

Jeg syns alle disse fire bildene ble veldig fine, men er usikker på hvilke av dem som skal få hedersplassen. Syns dere bilde nr. 1 (med en hånd), 2 (med bamse), 3 (to hender) eller 4 (hjerte) var finest?

3 kommentarer:

Kristine og lille Emilie sa...

Super fine bilder:) det minner meg på at jeg har glemt og legge ut det bilde jeg fikk på babyshowern min.
Jeg synes bile nr 4 , med hjerte.

Marina sa...

Jag tycker också nr 4. Roligt med bilder på magen. Det skulle jag också ha tagit var planen. Nästa gång får jag jammen mig ta det tidigare i graviditeten bara för att vara säker. Jäkla unge som kom ut för tidigt. Superfina kort!

Anette sa...

Så mange fine bilder. <3

Det går jo ann å kjøpe en sånn ramme med serie da, så kan du bestille alle. :) Men jeg er enig om nr 4 er finest om du bare skal ha 1. Også tror jeg bamsebildet er finere om du beskjærer det slik at man ser at du ligger. Hvis ikke kan det se ut som at bildet har blitt feilrotert. :p