12. juni 2011

100 spørsmål, 100 svar

100 spørsmål med 100 svar:

1. Hvor gammel kommer du til å være om 10 måneder? 23 år
2. Tror du at du har giftet deg til da? Nei, det har jeg nok ikke..

3. Hvem snakker du mest med på msn?
Jeg har ikke brukt msn på veeeeldig, veldig lenge.
4. Husker du hvor du var 11. september 2001? Jepp, da var jeg hjemme hos mamma og pappa. Satt på datarommet da jeg fikk beskjed om å komme å titte på nyhetene hvor vi så direktesendt at det andre flyet kjørte inn i bygget.
5. Hvem ringte deg sist? Eeh, det var Ken faktisk :)
6. Hvilken CD står i CD-spilleren din?
Har ikke cd-spiller..
7. Har du kjæledyr?
Nei, men Ken har en tarantella i bur, men jeg vil verken kalle han min eller et kjæledyr. Jeg har Ken da.
8. Når var siste gang du drakk kaffe? I dag fikk jeg faktisk kjøpt flere cappuccino-kapsler til Dolce Gusto'n min, så da ble det en kopp i formiddag :)
9. Er foreldrene dine gift?
Ja, men ikke med hverandre ;) De var gift i 20 år frem til 2003.
10. Når så du din mor sist?
Det var i bursdagsselskapet til Marius på torsdag.
11. Liker du å reise med fly?
Ja, for da følger det gjerne med en koselig ferietur :)
12. Hvor mange land har du bodd i?
I ett - Norge
13. Hvor mange byer har du bodd i?
Lørenskog og Skedsmo
14. Hvor mange søsken har du?
1 helsøster, 1 halvbror, 3 stebrødre og 1 stesøster.
15. Kan du plystre?
Ja.
16. Hva var det siste du spiste?
Æsjda, det var faktisk potetgull og stratos til filmen Ken og jeg så i stad - det er trossalt lørdagskvelden :)
17. Hva er din favorittiskrem?
Friskis. Jeg er glad i saftis.
18. Hva ser du frem til?
At fødselen skal starte, slik at jeg kan få hilse på Sienna Marie :)
19. Er det noe du vil fortelle til noen?
Nei, hvis ikke så hadde jeg vel laget et litt mer innholdsrikt blogginnlegg enn dette, hehe.
20. Hva gjør du om en time?
Forhåpentligvis har jeg tatt til fornuften og spist opp isbitene mine, og krabbet til sengs.
21. Liker du kaffe?
Ja
22. Hvor mange glass vann drikker du hver dag, gjennomsnittlig?
Oj, det er faktisk ganske mange ettersom at jeg har skikkelig dilla på isbiter. Blir vel hvertfall fem store glass vann om dagen, og kanskje jeg tømmer en imsdalflaske.
23. Er noen forelsket i deg?
Håper det?
24. Ville du sovet med noen andre, eller sovet alene?
Med Ken
25. Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen?
Ja, absolutt.
26. Kan du spille poker?
Nei..
28. Har du noen gang vært i Canada?
Nei
29. Hva var den siste sangen du hørte på?
Vet ikke, en på radioen antagelig.
30. Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg?
Ja, jeg gjør vel det, men ingen nære, kjære.
31. Hvor mange land har du besøkt?
Oj, ehm. Norge, Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Polen, Nederland, Spania, Hellas, Tyrkia, Tsjekkia. Og det var vel det, tror jeg - 11 stk.
32. Snakker du andre språk enn ditt morsmål?
Jeg kan jo sikkert gjøre meg litt forstått på tysk, ellers så er jeg vel middels god i engelsk. Skal ikke prøve å skryte på meg noe mer enn det egentlig.

33. Har du lyst på piercing eller tatovering? Det måtte isåfall blitt en ny tatovering.
34. Har du noen gang vært i en ambulanse?
Tja, har jeg det tro? Ikke som jeg vet.
35. Svømmebasseng eller hav? Hav!
37. Spiser du frokost daglig? Jepp, frokost er viktig!
38. Hva er din favoritting å bruke penger på?
Interessen har vel endret seg litt den siste tiden, så det blir mest babyting egentlig, og det er en koselig ting å bruke pengene på syns jeg. Ellers så er det alltid deilig å kjøpe noe nytt til seg selv, eller til huset :) ...og gaver!
39. Hva var det siste du kjøpte?
Ken og jeg kjøpte mat på Rema 1000.
40. Hva er ditt favorittprogram på TV? Åh, hmm.. Unge mødre, Frustrerte fruer, Paradise Hotel og Hotel Cæsar. Herregud, for et tragisk sammendrag...
41. Kan du rulle med tungen?
Ja
42. Kan du dykke uten å holde for nesa?
Ja
43. Sover du med bamser?
Nei
44. Hva er din blodtype? 0 rhesus negativ, tror jeg.
45. Er alt lov i krig og kjærlighet? Nei!
46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine?
Tja, har tre vegger som er malt med lys antikk, og en vegg med tapet som er i svart, grå og sølv. Hvite lister og hvitt tak. Veldig flott soverom om jeg skal si det selv, pusset opp i februar 2011.
47. Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene? Ja..
48. Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket?
Helst lukket.
49. Er du voksen?
Selvom det er rart å si det, så er jeg vel det? Barn på vei, huslån, billån, ferdigutdannet og studielån? Er hvertfall mye voksenting.
50. Har du tatt sol den siste måneden?
Nei, bare ute i solveggen.
51. Kan du skifte olje på en bil?
Har ikke gjort det før, men hadde nok klart det.
52. Har du fått fartsbot?
Ja, dessverre.
53. Er du avhengig av tv-en?
Klarer meg fint en dag uten, men er jo et fint tidsfordriv da :)
54. Liker du appelsinjuice? Nam nam :)
55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen?
Jeg pleier stort sett å sette på slumre, og ja, da sovner jeg igjen før den ringer to minutter senere.
56. Om du fikk sjansen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det?
Hvis apen het Mathias eller Markus, men akkurat nå så syns jeg det er greit å forholde meg til ruginga.
57. Hva vil du mer enn noe akkurat nå?
Føde kanskje?
58. Kaffe eller energidrikker? Kaffe..
59. Hva er din favorittby?
Trondheim?
60. Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort?
Klypi meg i armen slik at jeg hadde våknet.
61. Liker du håndskriften din? Jeg kan like min egen håndskrift hvis jeg gjør meg flid.
62. Hvilken sang hører du på?
En episode av mythbusters kan vel ikke kalles sang?
63. Har du vært så full at du har besvimt?
Besvimt - nei.
64. Om kjæresten din var utro mot deg, hva ville du gjort?
Ikke blitt værende hvertfall.
65. Når våknet du denne morgenen?
09.50 ca..
66. Har du søskenbarn? Ja, det har jeg - 12 stk faktisk.
67. Hva liker du med deg selv?
At jeg har en bebis i magen
68. Hvem snakket du med sist? Ken
69. Hva er det verste faget på skolen? Jeg er heldigvis ferdig med skolen, men jeg var ikke særlig begeistret for nyere historie, husker jeg.

70. Hvor skal du bo når du blir eldre? Jeg håper vi blir boende her i det flotte huset vårt på Skedsmokorset i veldig lang tid. Hva som skjer etter det, aner jeg ikke.
71. Hva drømte du i natt? Husker ikke.
72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp? 450 tror jeg.
73. Hvor ble du født? SIA (Ahus)
74. Hvordan var din forrige helg? Forrige helg....hm.. Tok magebilder på jobben til pappa på fredagen, redigerte bilder på lørdagen og svetta på søndagen.
75. Hva er din favorittsang? Nå kommer jeg selvfølgelig ikke på noen..
76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en? Syns valper er allrighte når de vokser opp også jeg da, og jeg har en drøm om en dvergschnauzer en dag, men min kjære blir ikke enig.
77. Hva er den beste iskremsmaken? Jordbær kanskje?
78. Noen gang likt noen du ikke trodde du hadde sjanse på? Ja, det har jeg.
79. Har du hjemmeside? Jeg har bloggen min, jeg.
80. Er det noen i tankene dine akkurat nå? Nå er jeg så konsentrert på å svare her, men jeg kan godt skrive "ja", kun for å være litt romantisk? :P
81. Kan du si alfabetet baklengs? Hadde nok klart det tilslutt..
82. Kyss eller klem? Kyss og klem
83. Ville du forandret deg selv for en gutt/jente? Spørs jo hva forandringene gjelder, men ikke noen stor personlighetsforandring, nei. Jeg er meg.
84. Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett? Da skulle navnet mitt vært Anders i følge mamma og pappa. Med trykk på D'en (trøndere vet dere)
85. Har du vært på scenen? Ja, det har jeg.
86, Hvem er favorittkarakteren din fra Star Wars? Har ikke sett Star Wars..
87. Ville du gjort alt for en person du er glad i? Spør meg om noen uker :)
88. Hva kledde du deg ut som din første Halloween? Hmm. Sikkert sortkledd med en eller annen skummel maske.
89. Hvem var den siste som gjorde deg sint? Hemmelig.
90. Hvorfor det? Fordi.
91. Hva er din favorittfrukt? Jordbær
92. Irriterer vennene dine deg? Nei
94. Blogger du? Er ikke det ganske tydelig?
95. Er du kilen? Ja, ganske
96. Har du dusjet i dag? Jepp, i morges :)
97. Syns du gutten skal betale for første date? Ville ikke dratt på en date uten egne penger, nei. Hvis han insisterte hadde det vært greit. Av og til kan det være litt pinlig å bli spandert på :P
98. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din? Mye mulig, men det får så være. Hyggelig at livet mitt er så spennende for andre å prate om :)
99. Hva skal du gjøre etter denne testen? Legge meg?
100. Er du forelsket? Ja.

1 kommentar:

Anonym sa...

Today, I went to the beach with my kids. I found a sea shell and gave it to my 4 year
old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear."
She put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.

She never wants to go back! LoL I know this is totally off topic but I had to tell
someone!
Also visit my page - colonias