1. juni 2011

Juni

Juni er den første sommermåneden, så nå håper jeg virkelig at været viser seg fra en veldig god side. Jeg bør kanskje ikke håpe på en hetebølge med tanke på at jeg er høygravid, men regnværet som har vært den siste uka har ikke vært spesielt underholdende, syns jeg. Ellers så håper jeg at dette blir en fantastisk måned, som kommer til å forandre livet og hverdagen min helt.

1. juni - Svangerskapskontroll hos jordmor (37+0)
1. juni - Bekkenbunnsprosjekt på Ahus
3. juni - Siste dag som sykemeldt
3. juni - Ta magebilder i studioet på jobben til pappa
4. juni - Jeg går ut i permisjon
9. juni - Bursdagsselskap til Marius
10. juni - Marius 26 år
15. juni - Svangerskapskontroll hos legen (39+0)
18. juni - Mathias 3 år, bursdagsselskap
25. juni - Den store termindagen min
27. juni - Morfar har bursdag, og jeg har "bestilt" Sienna til denne dagen
29. juni - Søsteren min har termin!

Ingen kommentarer: