24. mars 2013

Stellekommode med "nytt" utseende

Nå har jeg nettopp byttet bildene på stellekommoden vi har på badet, fra princess- til Tarok-design! Stellekommoden arvet vi etter onkel Mathias, og vi bruker den fortsatt ved hvert skift på Sienna. Det fine med denne typen stellekommode er at vi tar ut en ekstra "klaff" slik at vi kan ha barnet liggende mot oss - og da oppnår vi mye bedre kontakt med barnet, i tillegg til at vi slipper å vri overkroppen når vi steller. Stellekommoden er fra BabyDan og som dere ser på det øverste bildet man vi velge mellom to design. Jeg glemte å ta "før"-bilde før jeg hadde byttet det ene bildet... Nå som Philip kommer, og vil være den som bruker stellekommoden mest og lengst, så syns jeg at stellebordet skal ha litt mer guttepreg. Jeg har kjøpt en ny stellematte fra Sebra med freshe og fine guttefarger, men venter fortsatt med å ta den i bruk! :) Syns det er greit å bytte stellematte, både av hygieniske årsaker (selvom den vaskes jevnlig), og fordi det blir tatt uendelig mange fine og koselig stellebordbilder, og det er da kjedelig at stellematta er rosa...

Over kommoden har vi en lack-hylle fra IKEA med to hvite stråkurver fra Åhlens oppå, den ene med bleier, den andre med stelleprodukter som krem, zinksalve, febertermometer, osv. I tillegg har vi limt fast et speil på undersiden av hylla, slik at Sienna har kunnet speile seg, lage grimaser osv - kjempepopulært for alle som låner stellebordet! Det er også et veldig fint "hjelpemiddel" til tannpussen, som har gått helt strålende de siste 3-4 månedene! Da hun var mindre hadde vi hengende en uro som hun, og alle andre barn, ble helt oppslukt av, så den skal opp igjen når Philip blir gammel nok!

FØR, selvom jeg rakk å bytte det ene bildet før jeg fikk tatt bilde...
Legg til bildetekst

Ingen kommentarer: