21. august 2010

Innredningsadrenalin

Det er faktisk noe som heter det, og de aller fleste jenter vet hva det er. Jeg fikk ovennevnte da vi kjøpte oss hus, og jeg var rask med å begynne å planlegge. Vel, begynne å planlegge var kanskje litt å ta i - jeg har vel alltid hatt et bilde i hodet mitt hvordan min egen stue skal se ut. Den dagen vi hadde vært i Lillestrøm på DnB Nor og underskrevet kontrakten, dro vi på Metro og jeg fikk dratt med meg Ken inn på Black Design Shop. Dette er en kjempeflott og ryddig butikk med blide og hyggelige ansatte - og det er veldig viktig! Det viktigste er selvfølgelig alt det fine de har, alt sortert etter farger, noe som gjør det lettere å handle masse om gangen, hehe.

Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for å ha olivengrønne gardiner og puter, men Ken og jeg ble enige om å ha turkis istedenfor. Det tror jeg blir veldig bra. Vi kjøpte inn noen løpere til spisebordet og en pyntepute til å ha i sofaen. Jeg klarte ikke å la være, så i dag dro jeg tilbake for å kjøpe panelgardiner, 5 putetrekk til, en turkis løper og en litt mindre offwhite løper til å ha oppå den turkise. Jeg kjøpte også gelandere til å henge foran gardinene.


Da er det vel bare å begynne å ønske seg tekstiler i denne Cartago-serien i lilla til advent da? :)

Ingen kommentarer: