27. august 2010

BJURSTA for alle penga

For de som ikke er helt inn i IKEA-katalogen, så er BJURSTA en møbelserie fra IKEA. Jeg har bestemt oss for at vi skal ha denne serien da den er stilren og tidløs. Jeg ønsker oss den brunsorte fargen, og det blir nok bra. Ken er forresten enig, og synes det er fint at jeg bryr meg om inredningen. Det skal sies at han i utgangspunktet har veldig god smak :)


Dette spisebordet har to tilleggsplater, slik at det kan bli plass til 8 personer, nok til at vi kan få noen på middagsbesøk :)

Siden det ikke er allverden med skapplass på kjøkkenet, så kommer denne godt med til litt service eller lignende :)

Dette vitrineskapet har jeg falt helt pladask for - er det ikke fint?

1 kommentar:

Trine ;) sa...

Kjempefint! Gleder meg allerede til den første middagsinvitasjonen!

Klem, mamma ;)