5. november 2009

Gris?

Det er snø ute, og jeg har ikke vært så mye som utafor dørterskelen for å oppleve den engang. Her vært dårlig siden søndag med hoste, sår hals, snørr og gørr og hodepine. Hoster jeg, snur folk seg forskrekka, og utbryter "GRIS?". Det er ikke akkurat så lett å definere denne svineinfluensaen, så jeg vet ikke hva jeg har. Hadde selvfølgelig vært greiest for meg om dette var nøff nøff, så er jeg ferdig med det, slik at jeg slipper en runde til. Men det vil tiden vise. :)

Fikk ikke med meg oppstarten på ny mappeoppgave som var på tirsdag, så må være ganske så kreativ på den lille oppgaven som skal leveres inn førstkommende mandag. Merker i dag at jeg er på bedringenes vei, for er ikke fullt så tett i hodet lenger. Må jo bli frisk til min kjære nevøs navnefest som er på lørdag :) Mormor og morfar kommer fra Trondheim i den anledning, så det blir koselig å se de igjen også..

Ingen kommentarer: