24. november 2009

I love him

Søndag 22. november hadde Ken og jeg vært sammen i 1 år. På en måte synes jeg tiden har gått veldig fort, og på en annen måte føles det som en evighet. I sommer snakket vi om å dra på Dagfinn Lyngbø sitt stand-up-show, Evolusjon. Da tok vi det likesågodt i forbindelse med 1 års dagen vår, men siden det ikke var show på en søndagen, tok vi det på lørdag istedenfor. Før showet spiste vi på Big Horn Steak House på Aker Brygge, ikke akkurat billig mat, men herregud så godt det var! Jeg spiste en indrefilet, og Ken spiste en litt større ytrefilet. Til dessert ble det sjokolademousse på meg, og is på Ken :)

Showet var på "latter", så vi ruslet bort dit etter middagen. Jeg var tidlig ute med å bestille billetter, så vi hadde flotte plasser på rad 2. Dagfinn Lyngbø er virkelig en morsom kar - og vi lo oss så og si gjennom hele showet. Jeg skal ikke prøve å forklare vitsene hans, for det må oppleves - Anbefales på det sterkeste!

Bildene er ikke i så god kvalitet, men synet av maten (og gutten) frister meg fordet! :)





Ingen kommentarer: