19. desember 2012

Søskenvogn og søskenbrett

Siden Sienna bare er 21 måneder når lille Philip kommer til verden, kommer vi til å ha behov for en søskenvogn. Sienna sover en laaang dupp på dagen, og jeg tviler sterkt på at det går over iløpet av de neste fire månedene. Jeg har bestemt oss(!) for at vi skal kjøpe en Mountain Buggy Duo-vogn. Også tenkte jeg å skaffe bagdelen til søskenvogna billig på finn.no eller noe. Vi er strålende fornøyde med Mountain Buggy Urban Jungle som vi har brukt til Sienna, og til våren blir sportsdelen kneppet av understellet, og bagen montert på - det blir jammen rart og uvant. Jeg er sikker på at jeg ikke kommer til å angre på kjøpet av søskenvogna!


Men, så lurte jeg litt. Kanskje jeg har behov for ett søskenbrett på singlevogna? Jeg kommer stort sett til å gå til barnehagen for å levere Sienna i barnehagen, og noen ganger skal jeg sikkert videre på tur eller til helsestasjonen, og kommer sikkert ikke til å bruke søskenvogna på disse turene. Er det noen som har erfaringer med FreeRider-sparkesykkelsøskenbrettet til Mountain Buggy? En toåring kan jo ha helt andre planer enn mor, selv på en kort strekning, og da kan det være deilig å ha ett sted å "plassere" henne...


Noen som har erfaring med dette søskenbrettet/sparkesykkelen?

2 kommentarer:

Line og lille Noah sa...

jeg har ståbrettet til easy rider(selges på barnevognhuset) og min sønn på 3 har stått stolt som en hane på den siden lillesøster ble født! eneste man må venne seg til er å ikke gå å butte bena i ståbrettet!

Anonym sa...

Hello there! Do you know if they make any plugins to protect against
hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.
Any recommendations?

Feel free to visit my webpage ... get younger looking skin