11. november 2012

Ordinær ultralyd, 18+4


På fredag var Ken og jeg på den ordinære ultralyden på Ahus. Vi var veldig sikre på at bebisen er frisk siden vi har fått se dette på en tidligere ultralyd, og fordi jeg merker daglig bevegelse inni magen. Vi rakk ikke engang å sette oss ned på venterommet før vi ble ropt opp - før tiden. På skjermen dukket det opp en sprell levende baby, og vi så raskt at hjertet dunket. Ultralydteknikkeren hadde litt vanskeligheter med å ta de målene, og se på de tingene hun skulle, fordi babyen var så aktiv. Alt så fint ut, og da hun hadde sett på de tingene hun skulle se på, spurte jeg om hun hadde muligheter for å se kjønnet. Hun bekreftet raskt at hun så både penis og pung, og at det var ingen tvil om at dette var en gutt! Hvis det kommer ut ei jente, fikk vi beskjed om å sende henne ett bilde med forklaring på hvordan det er mulig... Så, hun var altså ikke i tvil - og det var forsåvidt ikke vi heller! Det blir koselig med en liten lillebror. Tilslutt fikk vi vite det jeg var aller mest spent på - terminen! Det ble torsdag 11. april - fire dager tidligere enn det jeg har tatt utgangspunkt i, så plutselig var jeg 18 uker og 4 dager på vei!


Lillebror ville ikke legge seg i profil, så bildene ble ikke så gode - men koselig fordet!
Titt-tei!


Ingen kommentarer: