15. august 2011

Siennas ønskeliste til dåpen

"Min lille prinsesse"-barnesølv, barneskje
(allerede "reservert")

"Min lille prinsesse"-barnesølv, babyskje
(allerede "reservert")

"Min lille prinsesse"-barnesølv, gaffel

"Min lille prinsesse"-barnesølv, kniv

"Min lille prinsesse"-dåpsramme med inngraveringer
(allerede "reservert")

Smykkeskrin
(allerede "reservert")
"Min første tann" og "min første hårlokk", HER
(må ikke være lik de på bildet)


Dåpsattestholder (eventuelt med stativ?)

Bilderamme, HER

Sparebøsse
(må ikke være lik som på bildet, mange fine på Bjørklund; flodhest, gris, ku, osv.)


Prinsesse-servise fra Porsgrund (GlasMagasinet)



Berganssekk, aubergine med sommerfugler, 12 liter

Penger på egen sparekonto

Liten trillekoffert for barn

Barnesølje til bunad

Ingen kommentarer: