8. april 2010

Jeg nærmer meg 22 år...

...og da er det på tide å oppdatere ønskelista mi til de som har etterspurt den. Som jeg skrev rundt juletider, så merkes det når man begynner å bli eldre. Det står ikke lenger leker og bamser som er håndplukket ut av BRIO-katalogen på ønskelista, men nemlig sånne snusfornuftige dingedangsebomser som bare voksne ønsker seg.

Jeg slenger med et bilde fra bursdagen min i fjor, og min ønskeliste er som følger:



MENU ”Kontur” Servise (Fås kjøpt på blant annet Kitch’n, og noen Jernia-forretninger):
- 2 pk à 2 thermokopper med skje og ”skål”, 399,- (Har 6 stk)
- 1 pk à 2 dessertasjetter, 229,- (Har 8 stk)
- 3 pk à 2 middagstallerkener asymmetriske, 329,- (Har 4 stk)
- 3 pk à 2 dessertskåler, 249,- (Har 4 stk)
- 1 stk tekanne, ca 799,-
- 3 pk à 2 eggeglass, 169,- (Jernia)

I.d. BareMinerals (sminke)
- Brow color, brunette, 0,28g.

- MENU vannglass (Har 18 stk) Kitch’n, Jernia
- Kakespade i børstet stål
- Handlelisteoppheng i børstet stål, med papirrull (åhlens?)
- Rosendahl Grand cru, bourgogne rødvinsglass, 2 stk, 169,- (Har 4 stk)
- Rosendahl Grand cru, bourgogne hvitvinsglass, 2 stk, 169,-
- Olivenskje

- Ullundertøy (singlet, bukse, genser, t-skjorte) Janus, Devold, Pierre Robert
- Ullvangsokker/ullsokker, str. 40
- Gavekort på Kitch’n, Black Design Shop, Glas Magasinet, Carlings
- Brunt skinnbelte
- Cardigan
- Ubongo brettspill
- Rummy brettspill
- "Lyttende pedagogikk" av Ann Åberg og Hillevi Lenz Taguchi (pensum)
- "Steforeldreboka - hvordan (over)leve med andres barn" av Berit Almendingen (HAHA)
- Krølltang
- PENGER!!

Ingen kommentarer: