8. april 2010

Årets aprilsnarr

Tidligere har jeg ikke vært så veldig opptatt av aprilsnarr. Bortsett fra da jeg i mine yngre dager alltid gjorde et forsøk på å lure Anette til å tro at det fløy rosa elefanter utenfor vinduet - noe jeg forsåvidt ikke lyktes så veldig godt med. I år skulle Ken og jeg i 30 årslag i ei venninne av han, noe som forresten var veldig koselig. Temaet for festen var at vi skulle vært utkledt som en hollywoodstjerne. Og det var ikke bare bare. Ken bestemte seg for å være John Travolta, noe som forsåvidt passer rimelig godt da begge har samme kløfta i haka, hihi.. Han fant frem en gammel, ekkel skinnjakke, tok på seg noen utvaska jeans og laget en skikkelig sleik. Likevel syns jeg noe ble helt galt, jeg mente han måtte ha på trange, sorte jeans, og fant derfor frem min Nudie-bukse (Mhm, en skikkelig slim modell). Han fikk den omsider på seg, noe trang, men som var så tragisk syn at han ikke kunne la være å ha den på seg. Den strammet nokså mye rundt livet, og når han blåste ut magen så det ut som om han var godt over 25 uker på vei. Vi lo litt av det, som vi pleier, før han foreslo at vi skulle ta bilde og legge det ut som mitt profilbilde på facebook for å tulle med folk. Etter mye om og men gjorde vi det, før vi satt nesen mot Hollywood (Tomter i Østfold).

Utover kvelden tikket det inn gratulasjonsmeldinger på Kens mobil, samtidig som jeg fikk noen småfornærma meldinger både på facebook og mobilen med spørsmål om det var sant. Noen beit rett på, mens andre lukta lunta. Vi hadde det hvertfall sinnsykt gøy, og fikk oss en skikkelig god latter. Første aprilsnarren jeg har gått skikkelig inn for, og jeg må ærlig innrømme at det ga mersmak. Men jeg kan hvertfall avkrefte aprilsnarren med å si at bildet var av Kens mage. Hadde det vært bebbis i den magen hadde jeg blitt rimelig bekymra. Jeg syns han ser flott ut, og er meget fornøyd med kroppen til kjæresten min :) Og jeg kan meg trygghet si til alle jeg bryr meg om at jeg aldri kommer til å kunngjøre noe sånt for familie og kjente på facebook, DET skal gjøres face-to-face. Men en ting er sikkert, og det er at det blir ikke med det første- I mellomtiden kan vi leve litt på vår egen teite humor :)



Er han ikke fin? :)

Ingen kommentarer: