1. juni 2011

På med pigghjelmen, her skal det festes!

Det er ingen tvil, og da mener jeg INGEN TVIL, om at Sienna driver og borrer seg nedover i bekkenet for å feste seg. I går kveld hadde jeg enormt mye stikninger i underlivet(?), til og med Ken skvatt til når mine rare grimaser og ukontrollerte lyder slo til. Det kjennes ut som om hun har tatt på seg pigghjelmen sin, gnir seg i hendene og skriker "Heeeello, Sienna is coming thru!"... På kontrollen i dag viste jordmor meg bilder og forklarte godt om hvordan hun driver og legger seg til, og at det er vanlig med disse stikningene siden det er mye nerver og sånn der hun borrer seg nedover. Jeg håper hun kommer seg forbi "hinderet" snart, og forhåpentligvis stabiliserer bekkenet seg også når hun festes. Imens får jeg vel bare leve med disse intense og uforutsigbare stikningene og glede meg til en fire ukers tid - da må hun vel ha kommet ut? :D

Ingen kommentarer: