26. juni 2011

Hva gjør man på overtid?

...jo, man farger håret sitt! Jeg sitter nå på badet og venter på at jeg kan vaske ut hårfargen som Ken har klint oppi håret mitt. Han er ganske flink til å farge hår faktisk - ble perfekt sist gang.. Jeg bruker to pakker siden håret mitt er såpass tykt og langt. Nå kan jeg hvertfall FØLE meg litt fresh selvom jeg er på overtid med den lille frøkna i magen. Det er litt småsurt å være en del av statistikken som sier at førstegangs går over tiden, men jeg prøver å trøste meg med at hun er hos oss hvert øyeblikk :) Dessuten er det i morgen jeg har tippet selv, så vi får se om magefølelsen stemmer, selvom jeg i skrivende stund har liten trua på at Sienna har planer om å flytte ut av magehuset sitt med det første.. Jeg tok forsåvidt magebilder i går som jeg har planer om å legge ut - må jo ha magebilde fra selveste termindagen selvom det ikke er noe særlig forskjell fra de jeg tok på onsdag :P

Ingen kommentarer: