18. juni 2011

Verdens beste lillebror blir 3 år i dag!

Min kjære lillebror, Mathias, blir TRE år i dag! Jeg husker godt hvor stolt jeg var da jeg endelig, i en alder av 20 år, ble storesøster for tre år siden. Det er vel ikke alle som kan si at de har kjørt sin fødende mor til sykehuset? Vel, det kan jeg, hihi. Det er rart å tenke på at det har gått tre år allerede, samtidig som at jeg føler at han alltid har vært her.

I dag skal vi i bursdagsselskap til treåringen, og det blir nok veldig koselig, og jeg tenker at han kommer til å være høyt og lavt. Han ble feiret i barnehagen i går, så han er ganske forberedt på at morgendagen er "hans" dag. Det ser ikke ut til at han får en niese, eller to, i "bursdagsgave", men i følge mamma forbereder han seg fælt på onkeloppgaven etter å ha vært veldig opptatt av babydukka si "Sienna" i gårkveld.


Tenk at denne lille gutten er tre år allerede...

Jeg er veldig glad i deg, min kjære lillebror, GRATULERER MED 3 ÅRSDAGEN!

Ingen kommentarer: