28. juni 2011

Fortsatt kul på magen, 40+6

Her har det fortsatt ikke skjedd noe, som dere ser. Jeg og storemagen har hatt en veldig koselig dag på vanngym, en tur på Metro og superkoselig lunsjbesøk med mammagjengen. Vi var vel ca 15 damer med babyer inni og utenfor magen. Jeg har kosa masse med bebiser i dag, så forhåpentligvis har jeg produsert litt av hormoner ocitycin (eller no) som brukes til igangsetting av fødsler. Lite trolig, men må være lov til å håpe? Fanget mitt ble ganske godkjent, så bebisene har sendt gode referanser til Sienna slik at hun vet at det er trygt å komme ut.. :) Sienna dunket fælt på bebisene når de lå oppå magen, så forhåpentligvis ble hun såpass sjalu at hun snart finner veien ut og markerer mammaen sin sitt fang.. :) Ken og svigerfar er flinke arbeidsmenn i skrivende stund, og driver og støper muren foran huset - blir så fint atte, og jeg har lovet å ikke føde under støpinga, men det er liten fare for at det skal skje gitt. Tror nok nesten at Sienna drøyer med å komme ut til juli, faktisk. I morgen har jeg "tantetermin", så jeg kan bli tobarnstante hvert øyeblikk nå :) Også skal jeg til både kiropraktor og lege på overtidskontroll i morgen, så da skal legen min ringe sykehuset for en "bestilling" av overtidskontroll på Ahus...

Ingen kommentarer: