21. mars 2011

Ble plutselig litt leseløve

Det har vært lite blogging de siste dagene, for i går ble jeg bitt av leseløvebasillen og startet på boka "På vei" av Gro Nylander. Når man først blir bitt av en slik basill, så er det lite tid til overs til annet. "På vei" handler, naturlignok, om graviditeten frem til fødsel og om litt smertelindring, forskjellige instrumenter som kan bli brukt, komplikasjoner og andre ting man kan støte på under en fødsel. Nylander bruker mange praksisfortellinger, så boka er ikke så tung å lese. Jeg ble som sagt bitt av denne leseløvebasillen i går, noe som resulterte i at jeg fullførte boka i dag.

Jeg vil virkelig anbefale denne boka!

"Mamma for første gang" er også skrevet av Gro Nylander, og denne skal jeg få låne av Anette. Den tar for seg tiden etter fødsel :)

Forrige uke var det sy-gardin-og-pynteputer-basillen og denne uka leseløvebasillen som bet meg - hva blir det neste helg? Har du noen gode bokanbefalinger om graviditet, fødsel eller den første tiden med bebis i hus?

Ingen kommentarer: