27. mars 2011

Bilder av barnerommet

I dag har Ken montert downlightsene i taket på rommet til Sienna, så da vil jeg gjerne vise dere hvor flott barnerommet har blitt så langt!

Slik ser det ut når man kommer inn.


Tarok-seng fra BabyDan som vi har arvet etter lillebroren min. Det skal være en hvit himmel over senga, også skal jeg bestille veggord hvor det står "Sov søtt lille venn" som skal festes på veggen sammen med ramma.


Sengesettet heter Farm pink og er fra BabyDan. Matchende sengekant, også fra Farm-serien, men med striper. Selvsydd pute, og litt stoff som jeg har rammet inn.


Selvsydde gardiner som jeg er såååå stolt over :)


MALM-kommode fra IKEA som vi måtte kjøpe, da skapet som egentlig skulle ha blitt brukt var for stort! Her ser dere også høydemåleren. Over kommoden skal det henges opp en knaggrekke.


Interiørserie fra JaBaDaBaDo som jeg har kjøpt på Læringsverkstedet på Jessheim, og bestilt fra www.lekmer.no.


Gjenstår litt elektrisk arbeid som dere ser, men vi venter på bryteren til varmekablene (som vi har valgt å plassere høyt, pga nysgjerrige barnefingre). Vi har trådløst system på lyset, så det bryteren kan vi feste hvor vi vil.


Dette skal bli lekekroken til Sienna, men foreløpig står kun vugga der. Kontrastveggen er lillarosa og heter "Lilla Ivrig", de andre veggene er "Lys antikk", mens taket er hvitt.


Vi skal kjøpe inn en EXPEDIT-bokhylle fra IKEA som skal stå foran kontrastveggen. Tenkte også at jeg skulle bestille noen wallstickers som skal gjøre lekekroken litt mer leken. Må bare bli enig med meg selv hva jeg skal bestille først, og det er ikke bare-bare...


Fina vugga som jeg liker så godt. Den er av merket Trekløver, kjøpt på Baby Shop. Kommer nok til å stå mest på stua på dagtid, og på rommet vårt den første tiden før hun skal sove på rommet sitt.

2 kommentarer:

Marina sa...

Det blir verkligen jättefint. Så duktiga ni är. Sienna kommer älska sitt rum

Heidi sa...

Sååå fint! :D Jeg skal bestille meg en jente når det er min tur ;)