7. mars 2011

Reality-TV tar over kveldene

Denne uka har både Paradise Hotel, Farmen OG Norske Talenter premiere. Førstnevnte har jeg alltid vært tv-slave til de siste to årene, og i tillegg til at min gode venninne Maren skal delta der, så blir jeg pent nødt til å følge like slavisk med i år også. Farmen er det min kjære som i utgangspunktet har tittet mye på, noe som gjorde at også jeg fikk med meg så og si hele fjorårets sesong. Norske Talenter er rett og slett ikke noe annet enn perfekt fredagsunderholdning. Det blir hvertfall masse å følge med på fremover, og jeg er evig takknemlig for at teknologien har kommet så langt som til Gets serieopptak, så kan man heller se opptaket når det skulle passe seg selv, i tillegg til at man kan spole seg igjennom alle reklamene, hihi..

Jeg er spent på første epiosode av Paradise Hotel i kveld, og ønsker Maren masse lykke til!

Ingen kommentarer: