10. juli 2013

Går for fort

...den siste uka syns jeg Philip har blitt veldig stor. Mye bedre kontroll på hodet, løfter blikket mye mer, og speider utover hele rommet med store, nysgjerrige øyne. Hver gang jeg er i nærheten av å få en liten latter, begynner han å hikke. Har bygd seg opp til nesten å bli skikkelig herlig babylatter, men stopper liksom ved målstreken. Husker godt at Sienna også begynte å hikke ifbm latter.

Elsker denne tiden hvor jeg stadig ser mer og mer av hvordan person han utvikler seg til å bli. Og jeg får virkelig ikke sagt det ofte nok, men jeg ELSKER stemmen hans - skikkelig guttestemme, og veldig særegen (i mors ører hvertfall). Kjenner den igjen fra fødestua...

Uansett - Philip har også blitt veldig interessert i leker og babygymen, og øver masse på koordinasjonen for å få tak i leker. Slår masse etter lekene, får tak i de, og ser helt besatt ut enkelte ganger.

Ingen kommentarer: