4. januar 2010

Dårlig start på året.

Jeg var nemlig så heldig å få omgangssyken. Heldige meg. Jeg føler meg nesten litt beæret. Også syns jeg igrunn det er ganske ironisk og urettferdig. Jeg var edru på nyttårsaften! Jeg og min utvalgte feiret nyttårsaften hos et vennepar som bor i Tomter i Østfold, veldig koselig par. Vi fikk servert fylt kalkun og hamburgerrygg med veldig godt tilbehør. Vi var vel rett i underkant av 20 stk tilbords, både store og små. For å slippe å overnatte der (mye bedre å våkne opp i egen seng i egen leilighet), så hadde jeg meldt meg frivillig til å kjøre hjem på kvelden. Ken derimot dro den helt ut, og så i kryss i ca 22-tida. Vi fikk skutt opp noe fyrverkeri, tegna litt i lufta med stjerneskudd, og gjorde noen forsøk på å ta bilde av det (skal legge ut bilde).

Vi dro derifra relativt tidlig, men stoppet innom faren til Ken og dama hans, som bor i Ytre Enebakk, der var vi frem til kl 4 før vi dro hjemover igjen. 1. nyttårsdag gledet jeg meg nesten til. Siden jeg ikke drakk skulle jeg være frisk og opplagt, i god form, og i godt humør. Følte forsåvidt at jeg var sistenevnte, men etter "frokosten" følte jeg meg ganske så dårlig. Jeg sov et par timer på dagen, men ble ikke bedre. Ken derimot, som burde vært skikkelig fyllesyk, var i nokså god form, hvertfall i forhold til meg. Makan, det er jo helt feil! Det er jo han som skulle være fyllesyk, ikke jeg - jeg var jo edru! Halv sju morningen kom "frokosten" dagen før i retur. Etterfulgt av ca 60 dobesøk de neste to dagene, det forble heldigvis med det ene oppkastet. Feberen kom, jeg fikk skallebank, og var totalt utslitt. For en start på det nye året! Og jeg som aldri har hatt skikkelig omgangssyke. I går var heldigvis min snille kjæreste på apoteket for meg og fikk tak i Imodium comp, og da ble det hvertfall noe bedre :)

Feberen, kvalmen og skallebanken har fortsatt ikke gitt seg 100%, men tok allikevel sjansen på å dra på skolen i dag, for å få med meg oppstarten på den nye eksamensoppgaven. Det gikk heldigvis veldig bra, men føler likevel at kroppen ikke er helt klar for spinningtime i dag etter nyåpninga på SATS Metro. Fortsetter formen å være bra utover kvelden/natta, kan det være jeg forsøker meg på spinning i morgen formiddag. :) Men nyåpningen av Romerikes største SATS-senter skal jeg likevel prøve å få med meg etterpå.

Det var kanskje en dårlig start på det nye tiåret for min del, men da kan det hvertfall ikke bli noe annet enn bedre dager i møte. Håper og tror dette blir et flott og spennende år for min del. Gleder meg til å bli ferdig med studiene, komme meg ut i jobb til sommeren, og til at vi skal begynne å titte på hus.

Ingen kommentarer: