22. januar 2010

Award og utfordring..

Jeg har fått en award av søstern min:



.. og med den følger det med en liten utfordring, man skal skrive 7 ting om seg selv, og skal utfordre 7 andre.

- Jeg er ferdig med utdannelse min om 4 måneder, da blir jeg førskolelærer, og ønsker å jobbe som pedagogisk leder på en småbarnsavdeling.
- Er på FINN.no daglig og titter på jobbannonser (gleder meg skikkelig).
- Jeg bor i den høye, høye, altfor høye høyblokka (som ligger på det høyeste punktet) på Lørenskog
- Kjæresten min blir 30 år i september, herregud.
- Jeg er stemor til Thea på 9 år, som bor annenhver uke her hos oss.
- Da jeg var liten hadde jeg en greie med å putte rosa, lilla og gjennomsiktige perler i nesa. (Har i etterkant lært i praksis at det lureste å gjøre for å få perler ut av nesa til et barn, er å be barnet om å late som om det blåser ut et lys)
- Jeg brakk armen da jeg var 10 år, fordi jeg lekte "kongen på haugen" (Jeg tapte!)

Da utfordrer jeg:
Frida
Hege
Kim
Lise
Tina

Ingen kommentarer: