28. februar 2011

Jeg ble fristet...

...og gjorde noe med saken. Jeg leste bloggen til søstern min, Netten, og hun lager smoothie når søtsuget kommer. Nam, tenkte jeg, før jeg dro på butikken og kjøpte masse frukt; bananer, epler, pærer, appelsinjuice, isbiter, frosne jordbær og frosne bringebær. Så til "dessert" i dag laget jeg meg en herlig og sunn smoothie helt uten tilsetningsstoffer - og det smakte supergodt! Jeg anbefaler det STERKT videre, og håper at dere kan bli like inspirert etter denne lesingen som jeg ble.

Tre glass smoothie laget jeg av:
1 banan
1 grønt eple
1 pære
En dæsj appelsinjuice (uten fruktkjøtt)
En søt mengde frosne jordbær
En liten neve med isbiter

Bruk en blender eller lignende for en herlig og oppfriskende drikk, og KOS DEG!

Bildet er hentet fra google.com

Ingen kommentarer: