1. februar 2011

Endelig i gang hos manuellterapeut

Jeg fikk henvisning til gruppefysio og vanngym da jeg fikk bekkenplager for to måneder siden. Det har vært utrolig lang ventetid, men i dag var jeg på min første behandling hos en veldig hyggelig manuellterapeut. Hun registrerte meg som pasient før hun sjekket dette bekkenet, og konkluderte raskt med en skeiv rygg og et slitsomt bekken som trengte litt triggerpunktbehandling. Jeg skal tilbake førstkommende torsdag (om to dager), hvor jeg kunne forberede meg på en vond behandling. Jeg har "heldigvis" lang erfaring med triggerpunktbehandling, så jeg vet hva jeg begir meg ut på. Søstern og jeg er fan av dobbelttimer, så hun hadde time før meg i dag, og i morgen skal vi til kiropraktoren vår og løsne litt på kroppen. Det blir deilig!

Jeg må bare si at jeg GLEDER meg til å komme skikkelig i gang hos manuellterapeuten på torsdag, og få kommet på gruppefysio for gravide med bekkenplager jevlig frem mot fødsel. Blir nok allright å bli kjent med andre gravide, samtidig som at jeg har skikkelig troa på at denne treningen skal hjelpe bekkenet mitt til å fungere bedre i hverdagen :)

Ingen kommentarer: