10. mai 2011

Terrassebilder og sommerkos

Det har vært en veldig flott dag i dag. Jeg startet dagen litt dårlig, for etter fem dårlige timers søvn, måtte jeg dra meg selv opp av senga for å rekke vanngymen kl halv ni. Sammenlignet med gårsdagens 11 timers søvn, så henger ikke hodet helt med. Men, bading er forresten en fin måte å våkne opp på :) Jeg kom meg hjem, spiste frokost, og dro så til kiropraktoren. Vondtene har kommet tilbake ved halebeinet og ryggstrekkerne er helt duste, forferdelig ømme. Så jeg fikk beskjed om å booke kiropraktortimer frem til fødsel, slik at vi får forebygget litt.

Senere dro vi på jysk og kjøpte puter til utemøblene våre. Til vår store forskrekkelse (og glede), fant vi noen til 50,- stk, istedenfor de til 230,- som vi egentlig hadde tenkt oss, så avgjørelsen var enkel og vi tok med oss 6 stk. Alltid greit å spare noen penger her og der, så får vi heller bytte de ut om noen år dersom de skal være av helt elendig kvalitet. Vi kjøpte også en putekasse, og dro hjem og impregnerte alle stolputene slik at de ikke skal blekne så altfor mye. Foreløpig har vi bare fire stoler, men skal kjøpe to til om ikke så altfor lenge :) Vi syns det ble veldig fint, og jeg har brukt store deler av dagen, helt frem til nå, på å sitte ute i solveggen i 34 grader!!

Slik ser spiseplassen vår ut, med nye puter. Her blir det inntatt mange gode grillmåltider om dagen...

Sola har vi helt til den går ned :)

Jeg benytter tiden til å få litt farge på kroppen før den skal holdes i skjul hele sommeren, hehe. Sienna Marie skal visst reagere på lys nå også, så hun har nok kost seg i dag, hun også :) "Leiligheten" hennes blir vel lyserød når det er mye lys, eller? hihi.

Ingen kommentarer: