27. mai 2011

Frøken Trøttesen reparerer Beistet

Jeg, jeg er frøken Trøttesen. Frøken Trøttesen som ikke får sove. Det er litt med vilje, siden jeg at the moment prøver å reparere dataen min med hjelp fra acer support. Er ikke bare-bare skal jeg si dere. Også blir jeg egentlig ganske sliten, for min svære 17" av et beist er gigantisk og innmari tung, spesielt når jeg har blitt vant til denne 10" som veier like mye som en fjert! Jeg håper hvertfall at jeg får skikk på den dumme dataen min, hvis ikke må den sendes inn, og det er bare mas. I dag har Ken lagt inn et ønske om hjemmelaga pizza, så da blir det vel det! Hvis han tar oppvasken som står etter at han laga kake for to dager siden, vel og merke. Han lovte hvertfall :) I helga vil jeg sove...og banke sofaputer (men det forutsetter en veranda som ikke er klissvåt pga regn, HINT HINT - gi meg penvær! :)

4 kommentarer:

Anette sa...

Det er meldt sommervarme og penvær fra neste uke av, så da kan vi kose oss ute. :D

Kristine og lille Emilie sa...

Er så glad jeg er kvitt graviditet- trettheten, men nå er det en annen tretthet som har inntatt kroppen min, barseltrettheten. hehe.

Emilie Maria sa...

Hehe, men nå slipper du kanskje å sove sittende i sofaen, Kristine? Jeg får vel prøve å benytte meg av muligheten til å sove når JEG vil så lenge jeg har sjansen :)

Kristine og lille Emilie sa...

nå kan jeg ligge normalt og sove og guuuud så deilig det er!!!! en god natt søvn med amming en gang om jeg vekker han skal jeg ikke klage på:)